Organizasyonlar ve Fuarlar


Basın Bültenleri


E-Bülten Üyeliği


Haberler


Köşe Yazıları


Takvim

Postit


DÖVİZ KURLARI
  ALIŞ SATIŞ
USD 3.9594 3.9665
EUR 4.6547 4.6631
Döviz kurları tcmb.gov.tr sitesinden alıntıdır.
TAKVİM
Kasım
23
2017


BASIN ODASI > HABERLER


Makro Ailesi Motivasyon Geceleri'nde Buluştu

2011 yılını İstanbul ve Yozgat’ta açtığı yeni mağazalarıyla kapatan ve Anadolu’nun 13 ilinde 156 mağazaya ulaşan Makro, 2012 yılı hedeflerini, her yıl geleneksel olarak düzenlediği motivasyon toplantılarında ilk olarak tüm Makro ailesiyle paylaşarak açıkladı. “Personel Motivasyon Toplantıları” 17-18 Ocak tarihlerinde Ankara’da başladı. 19 Ocak’ta Antalya’da, 20 Ocak’ta Konya’da, 23 Ocak’ta Kayseri’de, 24 Ocak’ta Mersin’de, 25 Ocak’ta Malatya’da, 26 Ocak’ta Samsun’da ve 27 Ocak’ta İstanbul’da gerçekleştirilen toplantılarda, Makro’nun tüm çalışanları ve yönetim kurulu üyeleri bir araya geldi. Makro’nun son yıllarda kat ettiği yolu ve gelecek hedeflerini göstermesi açısından büyük öneme sahip olan motivasyon toplantıları, büyük bir coşkuya sahne oldu.

Gecenin ilk dakikalarında tüm Makro ailesi bir taraftan yemeklerini yerken diğer taraftan da 2011 yılında yapılan tüm açılışların, etkinlik ve kampanyaların bulunduğu bir sinevizyon gösterisi gerçekleştirildi. 2011 yılının geniş bir özetini veren gösteri, Makro’nun 2011 yılındaki büyümesini ve markalaşmasını gözler önüne serdi. Sinevizyon gösterisinin ardından, tüm Makro çalışanları sahnelenen skeçlerle eğlendi.

Yapılan gösterilerin ardından Makro ailesine seslenen Makro Yönetim Kurulu Başkanı Şeref Songör, Makro’nun bugünlere gelmesinde genel müdüründen otopark görevlisine kadar tüm Makro çalışanlarının katkısının büyük olduğunu ifade etti ve herkese teşekkürlerini sundu.

2012 yılına yönelik ekonomik göstergelerde net tahminlerin olmadıgını belirten Songör, “2012 yılında hem Türkiye’nin perakendesi hem de ekonomisinin büyümesi için çalışacağız. Bugüne kadar olduğu gibi, Makro büyümenin lokomotifi olacak” dedi. Türkiye’nin 2011 yılı büyüme rakamının %8.2, Türkiye perakendeciliğinin büyüme rakamının ise yüzde 15 civarında olduğunu belirten Songör, “Bu büyüme oranı, peraken¬de sektörünün genel büyümenin iki katı olduğunu gösterir. Bu da perakendde sektörünün büyümenin lokomoti¬fi görevi üstlendiği gösterir. Makro'nun büyüme oranı yüzde 29. Sektörün büyümesinin iki katı büyüdük. 2012’de bize daha büyük sorumluluk düşüyor. O zaman hep be¬raber daha çok çalışacağız. Daha dikkatli çalışacağız. 2008 yılında olduğu gibi küçük bir zafiyetle bir sürü işsizlik oluşturmayacağız” diye konuştu. 2012 yılında 1 milyar 300 milyon lira ciro he¬deflediklerini dile getiren Songör, 5 bin olan çalışan sayısını 6 bine, 156 olan mağaza sayısını da 200'e çıkarmak is-tediklerini vurguladı. Songör, geçen yıl 3 bin 847 olan çalışan sayısını bu yıl 5 bine çıkardıklarını hatırlattı.

Nüfusun büyümesine, kent nüffusunun artmasına, kırsaldan ciddi bir şekilde kentlere göç yaşanmasına rağmen 2008'de yüzde 16 olan işsizlik rakamlarının bugün yüzde 8'e düştüğünü dile getiren Songör, konuşmasını şöyle sonlandırdı: “İşsizliğin azalması bizim gibi firmaların gayretleri sayesinde olmuştur. Bunları aksat¬madan yapmaya devam edeceğiz, işsizlik azaldıkça toplumda gelir seviyesi yükselecek. İnsanlar çok para kazandıkça gelip mağazalarımızda harccayacak. Ülkemizin refah seviyesinin yükselmesi için üzerimize düşeni hakkıyla yerine getirmeye çalışacağız.”

Makro, 2012 yılında da, başarısının ardındaki dev kadroyu unutmadı. Her yıl olduğu gibi bu yılda 15, 10 ve 5 yıl hizmet veren yüzlerce personelini ödüllendirerek çalışanlarına verdiği değeri bir kere daha gözler önüne serdi.








07.02.2012